Härliga Tisdag.

Igår hade vi somsagt match emot Lidingö och självklart blev de en seger. Sen efter oss så hade Micke match som jag kollade på de vart seger för deras del med : )


Idag så slutar jag Kl 14 sen ska jag åka hem och städa lite "som vanligt" och laga mat. Sen när Micke har träning så funderar jag på att åka in till Norrtälje & sola. Nu känns de verkligen som att allt från solen i Thailand har försvunnit på min kropp.  Tror nog att jag ska ringa min vän Sara och kolla på om hon vill bränna fejjan lite, som hon alltid gör dvs. : )

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-01-27 @ 15:32:25
Postat av: Flingan

Haha nänä.. :) du har inte ring? :( jag ska sola idag iaf såruvet puffran kyss

2009-01-27 @ 15:34:32
URL: http://lastnighttrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0