haringetattgöra.nu

SKULLE
1. Skulle du vilja vara längre? - Nej
2. Skulle du vilja väga mer? - nej
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - Nej, faktiskt inte, varför?
4. Skulle du dricka dig full nu? - nej inte på jobbet heller : )



KAN.
1. Kan du vifta på öronen? - Nej,
2. Kan du slicka dig på näsan? - Nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Ja
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Nej verkligen inte
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? - Ja
6. Kan dina vänner lita på dig? - Ja de kan dom
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? - har redan de
8. Kan du suga? - ja men vadå? haha


1. Tycker du om någon just nu? - Jag älskar min Micke
2. Sol eller måne? - Sol
3. Vinter eller höst? - Höst, fyller ju år på hösten
4. Soligt eller regnigt? - Soligt
5. Pierca tungan elr näsan? - har redan i näsan, tungan? hmm nee för feg
6. Vara seriös eller rolig? - bådeoch
7. Brinna upp eller drunkna? - Drunkna sägs vara de värsta sättet att dö på, så brinna upp.
8. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - föräldrarna såklart


1. Fullständigt namn? - Linda anna maria sievertson
2. Vart vill du bo? - Skåne/ Täby / Vaxholm
3. Hur många barn vill du ha? - två
4. Vill du gifta dig? - klart jag vill
5. Är du kär? - LYCKLIGT KÄR
6. Favorit årstid? - sommaren måste ju vara det


1. Kysst någon? - alltid
2. Blivit kramad? - japp
3. Känt dig fånig? - haha det tror jag allt
4. Saknat någon? - jaaaa ;/
5. Haft sex? - öhm, ska jag vara ärlig? JA!!


Färg: svart, vit, beige, grå, rosa
Mat: kyckling
Film: ingen speciell
Serie: prison break
Sport: Handboll såklart : )
Veckodag: freda/lörda


FÖR TILLFÄLLET:
Humör: Uppåt
Smak i munnen: cola
I dina öron: massa prat
Kläder: Jeans och mickes linne
Bakgrund på datorn: blå? sitter på jobbet, annars bara massa system
Nagellack: inget
Tid: 12.03
Omgivning: kontoret
Irritationsobjekt: hm? du där borta 

HAR DU NÅGONSIN?
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Blivit arresterad: no coments
Badat naken: HAHA yepp
Sovit naken: såklart
Sovit med sällskap: varje natt har jag micke brevid mig
Varit med på TV: ja, en intervju av svt när jag gick i skolan

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0