Vad är musik för dig?

Hur påvärkar musiken dig? & ditt liv?
Har du någon du tänker på när du lyssnar på en speciell låt?
Något speciellt tillfälle då låten spelades upp?

Musiken präglar mitt liv, och jag kan relatera många minnen till olika låtar, Hur skulle ditt liv vara utan musik?

När man precis börjat fatta känslor för någon och man hör den nya hitten på radio och tänker direkt på den man har kär.. Eller någon vän som man dansar med en hel kväll och laddar ner den direkt man får tid. Hur skulle min bilresa vara utan musik? Eller när jag ligger i solariet och väntar på att tiden ska gå. För att inte tala om när jag går på en promenad?


Kommentarer
Postat av: Anonym

ops...raderat ett inlägg...

2009-02-08 @ 14:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0