15.08

Nu sitter jag här i soffan och väntar på att Micke ska komma hem, jag har blivit lite smått sjuk, så idag har min dag bestått av att skriva ett ordentlig CV och leta a-kassa. Sen lite senare i kväll så är de träning. Undra om jag ska gå på den? Jag funderar iaf på att gå ner till den.

Längtar tills på Fredag gör jag iaf, för då kommer Malin och hälsar på från göteborg. Har inte träffat henne sen i september. fattar inte hur jag har klarat mig så länge utan henne. Och förhoppningsvis så flyttar hon till Stockholm i sommar kanske? eller blire till hösten? Hoppas till sommar...

Nej nu måste jag försöka att plocka undan lite här, ser för taskiiit ut. Hörs om ett tag.




bild sen i sommras 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0